Autor |
Wiadomość |
Hokagen
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 273 Skąd: Przemyśl |
|
Regulamin Ligi 5on5 |
|
1. Zapisy
- Zapisać można tylko 8 graczy.
- Pierwszeństwo zapisu maja klany z serwerem na protokole 47 lub na 2 protokołach 47 i 48.
- Jeżeli chcesz zapisać sić do ligi, a twój klan jest na platformie steam, prosimy również o podanie steam_id, dzięki czemu gracze będą weryfikowani po numerze identyfikacyjnym, a nie po nickach.
2. Mecze
- W fazie grupowej rozgrywana jest jedna mapa losowana przez admina turnieju (5on5, jedna mapa wylosowana przez admina, MR15).
- W fazie pucharowej rozegrane dwie mapy wybierane przez drużyny (5on5, dwie mapy wybierane przez drużyny, MR15). Jeżeli będzie remis, gramy 3 mapę wybrana przez admina.
- O wyborze stron decyduje tzw. "nożówka". W przypadku, gdy któryś z zawodników nie wyrzuci broni jego drużyna automatycznie przegrywa i stronę wybiera przeciwnik. Podczas nożówki nie można unikać bezpośredniego starcia i czekać na zakończenie czasu rundy.
- W przypadku remisu na dwóch mapach w fazie grupowej zespoły nie grają dogrywki (Mecz kończy się remisem).
- Podczas gry drużyna ma prawo wykorzystać dwie pauzy 5-minutowe. Pauzować można wyłącznie na początku rundy.
- Gdy drużyna nie zjawi się na serwerze w ciągu 15minut automatycznie przegrywa poprzez walkover.
- Zawodnicy muszą posiadać takie same nicki jak podano na forum w podaniu. Osoba nie zapisana do ligi uznaje mecz jako w/o (każdy klan sam to sprawdza administracja nie musi, ale może).
- Nie dozwolone jest robienie reconnect'ow bez żadnej przyczyny. Jedynie możliwe jest zrobienie reconnect'a z wyjaśnionej przyczyny - chwilowe rozłączenie internetu, błąd cs, co musi być potwierdzone screen'em.
3. Mapy
- de_dust2
- de_inferno
- de_nuke
- de_train
- de_cbble
- de_cpl_mill
- de_tuscan
4. Punktacje w fazie grupowej
- Wygrana 3pkt.
- Remis 1pkt.
- Porażka 0pkt.
5. Wyniki/HLTV, demka media
- Na kazdym meczu powinno być HLTV.
- Jezli HLTV nie bedzie na serverze krecimy demka komenda record_nazwa_demka.
- Podczas meczu lider zobowiązany jest również zrobić screena cwiartek.
- Wynik z meczu ma byc podany w ten sam dzien co bylo rozgrywane spotkanie. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny.
- Gdy drużyna przeciwna zażąda demek gracz musi je dostarczyć w ciągu jednego dnia. W przypadku braku jego drużyna przegrywa poprzez walkover.
6. Zachowanie graczy na meczu
- Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena. Taka osoba i jego klan będzie odpowiednio ukarana.
- Nie wolno używać przekleństw w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu, po napisie LIVE, piszemy wyłącznie na team_say.
7. Ustawienia servera
- Na serwerze wymagany jest config ESL 5on5 o co musi zadbać drużyna, na której serwerze jest rozgrywany mecz.
- Podczas meczu należy wyłączyć wszystkie pluginy utrudniające rozegranie meczu.
- Komenda mp_fadetoblack musi mieć wartość "1".
- W przypadku złych ustawień serwera konsekwencje ponosi drużyna, do której serwer należy.
- Drużyna ma prawo nie zgodzić się na rozegranie spotkania na niepoprawnie skonfigurowanym serwerze. Jednak, jeżeli wyrazi zgodę na grę i ją rozpocznie, zła konfiguracja nie może być podstawą do konfliktu.
8. Ustawienia gracza
- Każdego gracza obowiązują modele z gry Counter Strike 1.6 lub też Counter Strike Source.
- Wszystkie nie dozwolone zmiany modeli oraz tekstur ułatwiających grę są zabronione.
- Karane jest także korzystanie ze skryptów: turn scripts, burstfire, stop-shot, bunny hop.
- Poniższe ustawienia muszą być zastosowane w configu gracza:
- color depth (głębia kolorów) 32bit
- ex_interp 0.01-0.03
- rate 20000-25000
- cl_cmdrate 80-101
- cl_updaterate 80-101
9. Konflikty
- Każda drużyna ma prawo do zgłoszenia konfliktu meczowego, w chwili gdy podejrzewana, że przeciwnik grał nie czysto. Należy jednak pamiętać o tym aby rozpocząć go najpóźniej 24 po rozpoczęciu meczu.
- Zgłaszając spór, należy zadbać o wszystkie wymagane media, oraz opisać problem. Aby ułatwić prace administracji oraz przyśpieszyć rozwiązanie konfliktu proszę o dokładne wskazywanie błędów w przypadku screenów i dokładnego czasu w przypadku demek. W kwestiach spornych decyzję podejmuje admin.
- Kazdy kto chce dyskutowac na forum musi byc zarejestrowany.
10. Punkty ujemne
- 2 rundy karne za zły CFG gracza
- 1 runda karna za niepoprawne modele
- 2 rundy karne za wykorzystywanie Bugów mapy
- 2 rundy karne za podkładanie cichej bomby
- 2 rundy karne za wychodzenie i wchodzenie na serwer w celu zdobycia funduszy
- 2 rundy karnych za podmienione tekstury
- 2 rundy karne za użycie tarczy
- 3 rundy karne za niestosowne zachowanie się gracza w stosunku do admina / zawodników drużyny przeciwnej
- oszukiwanie ( cheats) jest równoznaczne z wynikiem 30:0 dla drużyny przeciwnej
- 3 punkty karne za pauzę w trakcie trwania rundy lub gdy przeciwnik wykorzysta więcej niż 2 pause
_________________
[you]Jesteś Botkiem |
|
Pon Gru 14, 2009 16:57 |
|
|
Reklama
|
|
Pon Gru 14, 2009 16:57 |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|