Forum *CreV* Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Regulamin Forum

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum *CreV* Strona Główna » Regulamin Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Regulamin Forum
Autor Wiadomość
Hokagen
Administrator
Administrator


Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 273
Skąd: Przemyśl

Post Regulamin Forum Odpowiedz z cytatem
§1. Ogólne

1. Każdy warn musi być dokładnie opisany: powód i link do tematu (jeżeli jest to z SB to 'cytujemy' - oczywiście z umiarem).
2. Nie nadużywamy swoich funkcji.
3. Jeżeli nowy użytkownik złamie regulamin to najpierw ostrzegamy, a gdy zrobi to kolejny raz dajemy warna.
4. Traktujemy wszystkich na równo (jeżeli np. jakiś admin serwera złamał regulamin to traktujemy go jak użytkownika - bez żadnych wyjątków).
5. Moderator to też użytkownik i powinien przestrzegać regulamin dla użytkowników.
6. Moderator który nie wykonuje swoich obowiązków prawidłowo, nadużywa władzy lub często jest nieobecny na forum może zostać pozbawiony tej funkcji.
7. Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu.
8. Za złamanie dowolnego punktu regulaminu zostaniesz ukarany warnem (5 warnów = ban na forum).
9. Na forum można posiadać tylko 1 konto. Każde następne założone konto będzie natychmiastowo banowane, a użytkownik karany warnem.



§2. Zasady moderatorów

1. Jeżeli w danym poście użytkownik złamie któryś punkt regulaminu edytujemy go i dopisujemy swój nick i powód za co dostał warna, np. (// Gość: Warn za obrażanie użytkowników)
2. W przypadku złamania regulaminu w dziale 'Rekrutacja' moderator powinien: ostrzec użytkownika (jeżeli to jego 1 post) i przenieść do kosza, lub dać warna (jeżeli już jest jakiś czas na forum) za łamanie regulaminu i temat przenieść do kosza
3. W dziale 'Rekrutacja' to HA ma końcowe zdanie i moderator nie może ruszać tematu (za wyjątkiem pk. 2). Dopiero gdy HA się wypowie i zapomni przenieść tematu do działu 'Rozpatrzone' to moderator powinien to zrobić za niego.
4. Moderator może zamknąć temat gdy jego autor dowiedział się czego chciał lub gdy cała dyskusja odbiega od początkowych założeń - pamiętajcie aby nie zamykać za wcześno (np. skargi muszą zostać wyjaśnione do końca!)
5. Moderator ma prawo dać warna użytkownikowi który offtopuje 'wczuwając się w rolę moderatora' (np. Temat do kosza - niezgodny z regulaminem) - zwykły użytkownik pisząc to sam łamie regulamin i za to on też powinien dostać warna (jeżeli jest taki temat to należy wysłać link do niego moderatorowi a nie pisać w nim!)
6. Jeżeli użytkownik napisał w złym dziale temat to moderator powinien go przenieść do odpowiedniego działu (gdy będzie się to często powtarzało moderator ma prawo dać warna).



§3. Posty i tematy:


* Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu.
* Przed założeniem tematu użyj wyszukiwarki - być może ktoś już o tym pisał.
* Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na forum!
* Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
* Pisz zgodnie z zasadami polskiej ortografii.
* Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło.
* Nie wznawiaj tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat został skopiowany z innej strony bez podania źródła, łamie regulamin itp.).
* Nie krzycz (nie pisz z CAPS LOCKiem).
* Zakaz offopu (OT) oraz spamowania.
* Zakaz nadmiernego używania wulgaryzmów oraz obrażania innych.
* Zakaz nadużywania emotikonów.
* Zakaz umieszczania na forum wirusów, pornografii oraz rzeczy rasistowskich.
* Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść).


§4. Pozostałe:

* Obsługa forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania uzasadnienia.
* Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
* Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.
* Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie okazjonalnych e-maili zgodnych z polityka antyspamowa RzeZnia.eu.
* Administracja forum nie ma obowiązku kasowania konta "na życzenie".
* Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
* Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników.



§5. Zasady ogólne ShouBox`a:

* W ShoutBox również obowiązuje regulamin forum.
* Nie spamujemy.
* Zakaz podawanie IP serwerów (poza serwerami RzeZni).
* Zakaz reklamowania jakichkolwiek stron (* nie dotyczy linków do np. poradników, plików).
* Zakaz podawania linków sponsorowanych.
* Staramy się nie przeklinać (można kląć lecz nadmierne przeklinanie będzie karane).


Edit by UnderWorld

Sro Lis 25, 2009 21:40 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Reklama







Sro Lis 25, 2009 21:40
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum *CreV* Strona Główna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

*CreV*  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online